16 Nisan 2014 Çarşamba

Avon Solutions Balanced + Matte Serisini Denedim...


Merhaba, bugün güzel bir gün olsun diyerek   avonun yenilenen Solutions Balanced + Matte serisinden bahsetmeye başlıyorum sizlere...



Seri karma ve yağlı ciltler için üretilmiş, gece ve gündüz kremi, tonik ve temizleme köpüğünden oluşuyor, son günlerde karmadan adeta yağlı cilte geçiş yapan ve bu durumdan çok rahatsız olan ben kendisine bir şans vermeye karar verdim ve başladım denemeye...




İlk olarak temizleme köpüğü ve toniği kullanmaya başlamıştım,  sonrasında gerçekten fayda sağladığını gördüğümden gündüz kremini de denedim, ancak  enteresan bir nokta var ki o da şu, gece kremi  bence gündüz kremi olmalıydı:)
 
Yapısı  gündüz kremine oranla daha hafif olduğundan  şu an adeta yağ üretim fabrikasına dönen cildime bir çeki düzen verdi diyebilirim, yaz mevsimi iyice geldiğinde ne olacak bu yağlı cildim diye sormadan edemiyorum kendime ama şu an için sonuçtan pek bi memnun kaldım.
 
Hakikaten yağlanma sorunuyla mücadele edebilen bir seriymiş, gözenekleri kirden arındırıyor evet  ama gözenekleri küçültme iddiası da bulunuyor, o konuda pek bişey diyemeyeceğim zira benim acaip açılan gözeneklerimi hiç bir ürünün küçültmeyeceğini düşünüyorum, ee yaşın da etkisi var tabi, yaş ilerledikçe gözenekler daha da bir büyüyor.
 



Aslında serinin bana kalırsa en güzel ürünü bu yüz yıkama köpüğü, çok hoş kokuyor, ve cildimde belirgin bir gerginlik, hassasiyet yaratmadı. Üstelik ürünün fiyatıda çok makul, düşünebilirsiniz bence, ama kokuya hassasiyetiniz varsa yani kokusuz ürünlerden hoşlanıyorsanız bilemeyeceğim ama kokusu cidden iştah açıcı çok hoş.



Temizleme köpüğünü sıktığınız anda köpük formuna dönüşüyor ve etraf mis gibi kokuyor:)



Toniğe gelecek olursak,  kullanmadan önce  mutlaka sallayın ki, pudralı yapısı homojen bir şekilde dağılsın, yüzüme uyguladığım zamanla uygulamadığım zaman arasında parlama açısından rahat bir 3-4 saat oynuyor, parlamayı gerçekten kontrol altına aldığını düşünüyorum ki bu tonikten beklentim sadece bu yönde, beklentimi karşıladı.


 
Gece ve gündüz kremleri ise serinin son üyeleri.
 

Gündüz kremi gece kremine göre daha yoğun bir yapıya sahip olduğundan, gece kremini   dediğim gibi  gündüz kullanıyorum, gayet güzel yağlanmayı kontrol altına aldı,  gündüz kremini ise şimdilik kullanmıyorum yapısı yoğun geldi bana, ilerleyen zamanlarda belki, cildim eğer biraz düzelme gösterip, eskisi gibi daha az yağ üretmeye başlarsa tabi:)
 
Sevgiler:)



 

2 yorum:

  1. benimde şuaralar cildimde yağlanma arttı bu tür bir bakım seti sanırım bana da iyi gelecek :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. gündüz kremini denedim gayet güzel...matlaştıran bir ürün olduğundan çok kuru bölgelere yeterli gelmiyordu..ama yüzümün çok kuru olduğu yerlerine fazlaca uyguladığımda hiç sorun kalmadı...çok beğendiğim bir ürün oldu...SEVGİLER...blogdakipaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...