14 Kasım 2013 Perşembe

Yves Rocher'den İki Güzel Ürün:) ve Bir de Makyaj:)

Bu gün sizlere Yves Rocher' in iki güzel ürünüyle tanıştırmak isterim:)

 Mağaza ziyaretimiz sırasında hepimize hediye edilen Yves Rocher in   ekim ayında raflardaki yerini alan yepyeni mascarası Volume Vertige ı göstereceğim öncelikle.




Hazneli fırçası ile farklı bir bakış açısı getiren bu mascaranın maximum hacmi yaratma iddiası var.



Şimdi şöyle  söylemeliyim,  benim kirpiklerim, takip edenler biliyorlardır biraz uzun, dolayısıyla  bir mascaradan beklentim asla uzun göstersin olmadı, bunun yanı sıra uzun olmasına uzun ama hacimsiz, ve rengi açık, dolayısıyla beklentim hacim versin,, topaklanma yapmasın ve kalıcı olsun...

 Denedim ve gördüm ki:

Plastik fırçaya sahip olduğundan, bazılarımız sevmeyebilir ama ben böyle fırçaları seviyorum bu yüzden benim için artı bir özellik bu.



Kalıcılığı gerçekten iyi , gün sonuna kadar dökülme yapmıyor.

Bu kısım benim çok ilgimi çekti, kalıcılığın arttırılması için formülüne Filipinlere özgü manila elemi reçinesi  eklenmiş, nasıl eklenmiş nasıl olmuş bilmiyorum ama  gerçekten işe yaramış bence, reçine bir süre sonra donarak kirpiklerinizin kıvrık bir şekilde sabit kalmasını sağlıyor, bu arada reçine deyince hemen  korkmayın kolay temizleniyor, hiç sıkıntı çıkarmadı bana.

Hazneli fırça ise kullanım sırasında bana çok fazla bir şey farkettirmese de  tek bir fırça  hamlesinde yeterli miktarda ürünü fırçaya almanıza sebep olduğundan, birdaha birdaha fırçayı yuvasına sokmanızı  gerektirmiyor, bilmem anlatabildim mi:)



Güzel bir ürün ve mascara şu an tanıtım indiriminde 49,90 TL yerine 39,90 TL  den sahip olabilirsiniz,.

Bence denenebilir:)
  
İkinci ürün ise  Ultra Yoğun Renkli Kalıcı Ruj:)


Çok güzel bir rengi var öyle değil mi:)

Bu ruju o kadar çok sevdim ki,  yumuşacık bir yapısı var , dudağıma sürdüğümde  satenimsi durduğunu farkettim gerçekten, ama retro bir görünümü de yok, mat değil.



Bu kadar yumuşak  olup ta bu kadar yoğun renk veren bir ruj, gerçekten başarılı olduğunu söylemeliyim.
Bir de unutmadan eklemeliyim çok güzel hoş bir kokusu var, çok sevdim onu da.
Kalıcılığı konusunda da  vaadettiği gibi 6 saat sürmesede bence yeterli, birde asla dudağımı kurutmadı ki benim için önemli bir sorun bu, o konuda da tatmin etti beni.




Ürünün içinde  Kamelya Yağı, Organik Susam Yağı, Soya Özü ve E-vitamininin  bulunuyor, sanırım dudağı kurutmamasının sebebi bu fayda bitkiler:)
Aşağıda gördüğünüz makyajda da bu iki   ürünü kullandım.







Nasıl beğendiniz mi?

Sevgiler:)

16 yorum:

  1. çok güzel ruja bayıldım göz makyajıda hoş yakışmış sanada,birşey merak ediyorum cildin nasıl bu kadar canlı ve parlak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler, canlı mı bilmiyorum ama cildim karma olduğunda çoğu zaman parlıyor aslında, highliter kullanıyorum makyajlarımda bu yüzden oarlak görmüş olabilirsin:) bakım kremleri kullanıyorum memnun olduklarımı blog da yazıyorum, bir yaştan sonra bakım şart:) sevgiler:)

      Sil
    2. olabilir ama dediğim gibi çok canlı duruyor highliter falan değildir o =))sevgiler

      Sil
  2. Bayildim rujun cok yakismis cnm:)

    YanıtlaSil
  3. ruj süper :)
    çok tatlı olmuşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujun hem yapısı hemde rengi beni benden aldı:) şiddetle tavsiye ediyorum:)

      Sil
  4. Rujun rengi çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  5. rujun rengi çooookk tatlı=) takipteyim..
    banada beklerim sevgiler..
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hemen bakıyorum bloğunuza:)

      Sil
  6. yine cok guzelsın hep cok guzelsın 41 kere masallah benım bebegıme!

    YanıtlaSil
  7. Bu renk çok yakışmış bayıldım ruja :)

    YanıtlaSil
  8. Rimele bayildim. Cok kivrik, hacimli, uzun gozukuyor. Tabi bunda senin upuzun kirpiklerininde payi var :) benimkiler kisacik malesef :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...