4 Kasım 2013 Pazartesi

Tema Makyaj Serisinin Üçüncüsü Twiggy Makeup...

Temalı makyaj serimiz son hız devam ediyor...

 Bu ay bloglarımıza 60.Yılların en zayıf mankeni, bir stil ikonu, ilk süper model ünvanına sahip Twiggy konuk oluyor, kim bu Twiggy derseniz işte ....



Kendisi son derece masum bir güzelliğe sahip, hatırı sayılır derecede ince ve zarif, moda dünyasında etkileri halen devam etmekte olan  bir stil ikonu...

 
 
 
16 yaşındayken bir kuaför salonunda keşfedilen Twiggy, bir ay bile  geçmeden tüm Londra'nın tanıdığı bir top modele dönüşüyor, ardından New York un onu tanıması da uzun sürmüyor, dünyayı kasıp kavuran bir stil ikonuna dönüşüyor, zamanın genç kızları ona benzemek için birbirleriyle yarışır hale geliyor, adına yarışmalar düzenleniyor, modacılar ondan ilham alıyor, üstelik bu yaşananların hepsi ilk bir yıl içinde oluyor, bir rüyanın gerçek olması gibi... 

İşte bizler de bu ay Twiggy i yapalım dedik, makyaj yaparken değil de fotoğrafları çekerken çok zorlandım açıkçası, çünkü bu güzel kadın çok az resimde gülüyor, oysa ben somurtuk resim vermekten hiiiiç hoşlanmıyorum, benim ki biraz güler yüzlü bir Twiggy oldu sanırım:)

Aşağıdaki malzemeleri kullandım makyajımda...



Tabi twiggy makyajı yapınca takma kirpik takmadan olmayacaktı ve bize aşağıdaki kirpikleri hediye ederek sponsor olan Tanaçan Kozmetik e çoook teşekkürler:)

Salon Perfect,  takma kirpikleri bir çok farklı modeli ile profesyonel kullanıma uygun olarak üretilmiş gerçekten.

Profesyonellere aynı kalitede çeşit çeşit kirpikler sunmuş olan marka  %100 insan kılı ve sterilize olması  sebebiyle bir hayli hafif ve uygulaması kolay, tavsiye ediyorum gerçekten çok memnun kaldım.



Alt kirpiklerimi ise deepliner ile çizdim, kirpikmiş gibi dursun diye...

İşte ortaya böyle bir Twiggy çıktı...








Eğer diğer kızların Twiggy Makyajlarını merak ediyorsanız,

 Sevgili Serap Tan ın makyajını görmek istiyorsanız BURAYA

 Beautifulandsweet bloğunun sahibesi Sevgili İnci'nin makyajı için BURAYA

Surdarcanciel bloğunun sahibesi Sevgili Başak'ın makyajı için BURAYA

 Makeupbgm bloğunun sahibesi  Sevgili Begüm'ün Makyajı için BURAYA

7-24 makyaj Bloğunun sahibesi Sevgili Aysel'in makyajı için BURAYA

 tıklayabilirsiniz:)

 
Ayrıca geçtiğimiz aylarda yayınladığımız 80 ler makyajını merak ediyorsanız BURADAN ,
 
  Pin-up Makyajını merak ediyorsanız BURADAN hemen ışınlanabilirsiniz
 
Gelecek ay ise olay yaratacak bir makyaj ile yine burada olacağız, bekliyoruuuuz:)
 
Sevgiler:)

18 yorum:

  1. kuzummm vallahi DİVA stayla bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım çok teşekkür ederim bebeğim:)

      Sil
  2. şekerim gözler süpper olmuş.. :-)))

    YanıtlaSil
  3. uwww sebnemciğim makyajına bayıldım şimdiiden öbür ayı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsencim tatlım çok incesin çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. şebnemciğim sana her şey yakışıyor canım

    YanıtlaSil
  5. Güzele ne yakışmaz. Mükemmel olmuş. Çoook yakışmış. :-*

    YanıtlaSil
  6. Senin her konsepte uygun giyinmene, o tarz fotoğraflar çekmene bayılıyorum, bu makyaj sana çook çook yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim bende sana bayılıyorum aşkımsın sen benim:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Hacercim çoook teşekkürler, çok tatlısın bebeğim:)

      Sil
  8. pozlar super kusum cok yakısmıs bu look ta sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebişim sen de bir harikaydın çoook teşekkürler:)

      Sil
  9. güzel paylaşım takipteyim!

    sizi de blogumuza bekleriz!

    http://beyondbeautydesigns.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ne tatlı olmuşsun gene ablacım çok tatlısın <3<3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...