27 Temmuz 2013 Cumartesi

Blogger Buluşması Yaptık:) Kiehl's İle Tanıştık:)


Geçtiğimiz haftalarda uzun zamandır ürünlerini merak ettiğim, ama kullanmaya henüz fırsatım olmayan bir marka olan Kiehl's ile tanışmak üzere, Nişantaşı Citys Kiehl's  mağazasına gittik:)



Buluşmanın fikir annesi  Aylin'in Kozmetik Günlüğünün sahibesi benim can arkadaşım Aylin'e  ve ayrıca bu güzel buluşmayı bizim için planlayan, çok tatlı, çok sevdiğim blogger arkadaşlarımdan beautiful and sweets bloğunun güzel sahibesi İnci' ye  kocamaaaan bir teşekkür:)



Mağazada bizi inanılmaz sıcakkanlı ve ilgili Mağaza Müdürü Janet Hanım  ve cilt analizimi yapan Okan Bey in yanısıra her sorduğumuz soruya markaya olan güvenini ve inancını  tavırlarına da yansıtan, heyecanla ve ilgiyle cevap veren Marka Müdürü Sevgili Çağatay Bey karşıladı, burada söylemeden geçemeyeceğim kendisi 2 yıldır sadece  Kiehl's ürünlerini kullanıyormuş ve cildini görmeliydiniz, bir çok bayan arkadaşımdan ve benden çok daha güzel görünüyordu, inanılmazdı yani, Ayrıca kendisinin pozitif enerjisi hepimize yansıdı çok keyifli bir gece geçirdik sayesinde, kendisine bir kez daha teşekkürler:)



Kiehl's  nasıl bir marka peki?




Aslında bundan tam 160 yıl önce New York da bir eczane olarak kurulmuş bir marka olması bu markaya olan güvenimi arttıran bir unsur oldu açıkçası, üstelik marka denemeden ürün almayın görüşünü savunan ender markalardan, yani herhangi bir mağazaya gidip, istediğiniz,  almayı düşündüğünüz ürünün deneme boylarından rahatlıkla isteyebiliyorsunuz, sizce de çok güzel bir özellik değil mi bu?



Marka  28 gün deneyip memnun kalmadığınız da paranızı iade ediyoruz diyecek kadar  ürünlerine güveniyor ki bence müthiş bir şey bu...



Bir çok ürünü deneyip her yerimize sürdük, mağazada denemedim ürün kaldı mı acaba diye düşünmeden edemiyorum:)



Gelelim cilt analizine, mağazada cilt analizi yapmadan size ürün vermiyorlar, ki bence de olması gereken bu, ne kadar güzel:) benim cildimde , alnım ve çenem yağlı, yanaklarım ise kuru çıktı, ki ben yanaklarımı, normal olarak biliyordum, gerçeği öğrenmiş oldum:)




Aynaya baktığında benim gördüklerim farklı ama siz ne görüyor ve hangi özelliğinden rahatsız oluyorsunuz, neyi değiştirmek istiyorsunuz diye sordu Okan Bey, ki düşündüm de gerçekten en doğru soruydu öyle değil mi?


Değiştirmeyi istediğim özellikleri söyledikten sonra cildimin temel ihtiyaçlarının yanısıra bana  isteklerime cevap verebilecek ürünleri söyledi ve bana bir reçete yazdı:)



Mağaza da her isteğe cevap verebilecek ürün serileri bulunuyor, bir de top 10 listeleri var ki ben buradan bir ürün almayı da ihmal etmedim doğrusu:)


Daha neler var neler, mesela erkek ihtiyaçlarına yönelik olarak tasarlanmış pek çok ürün bulunuyor....

Ayrıca,

                                           Dermatologist Solutions Serisi



                                                  Saç Bakımı Serisi



                              Vücut Bakımı


                                     Cilt Bakımı


                          Yaşlanma Karşıtı Bakım


Bir ürün varki mesela 28 günde cildinizin  yepyeni bir görünüme ulaşacağını iddia ediyor ve bunu başarıyor, Midnight Recovery Concentrate, Canım arkadaşım Serap üründen aldı çok merak ediyorum sonuçlarını, güzelliğine güzellik katacaktır eminim:)

                              Benim Güzel Arkadaşım Serap ve Ben:)

İşte benim cilt yapıma, isteklerime uygun ürünler de bunlar....



Kiehl's  i keşfetmek elbette çoook güzeldi, ama arkadaşlarımla buluşmuş olmanın keyfi ise bambaşkaydı...


                                        Sevgili güzel arkadaşım Aylin ve Ben:)


                                    Audreynin Şekeri canım arkadaşım İrem ciğim


Mağaza da denemediğimiz ürün kalmadı demiştim ya işte kanıtı, etrafı bayağı bir dağıtmışız öyle değil mi...



Kiehl's  e gitmenizi muhakkak öneriyorum, internet sitesini de muhakkak ziyaret etmelisiniz, hatta buradan deneme boy ürünlerden talep edebiliyorsunuz:) benim merak ettiğim denemeyi istediğim o kadar çok ürün oldu ki sırayla alacağım hepsinden sanırım:)



Çağatay Bey bizler için  çok şeker cupcake' ler hazırlamıştı, söylemeden geçemeyeceğim :) çok şirinlerdi:)


Cilt yapımıza uygun reçetemizde çıkan her ürünün deneme boylarından ve  ayrıca tam boy ürünlerden oluşan bir hediye pakedi verildi bize:) hepsine ayrı ayrı bayıldım açıkçası, kullanmaya başlayalı gerçekten cildimde farkını kendi gözlerimle görüyorum ve sanırım Kiehl's  beni kendine bağlayacak:)))



İşte gecenin sonunda mağazanın önünde fotoğraf çekilmeyi  atlamadık doğrusu...

                    İrem, Janet Hanım,  Serap  ,  Aylin  ,  Bendeniz, İnci, Okan Bey



Hadi siz de  Kiehls in internet sitesine bir göz atın:)))

http://www.kiehls.com.tr/

Sevgiler:)

7 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...